توری حصاری

توری حصاری زنجیری چیست؟

 یکی از مهمترین نوع توری حصاری، توری حصاری زنجیری است. توری حصاری زنجیری، محبوبیت بالایی دارد، زیرا مقاومت بالا و قابلیت نصب آسان دارد و امنیت بالایی نسبت به بقیه ی توری ها دارد. در توری حصاری زنجیری از عرض سیم ها وصل میشوند. دلیل نام گذاری این نوع توری، نوع بافت آن است. از دیگ مزایای این نوع توری، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است و عمر بالایی دارد. این قابلیت به خاطر استفاده از گالوانیزه ی گرم با روکش روی میباشد.

مشخصات توری زنجیری

توری حصاری زنجیری در جاهایی مانند فضاهای ورزشی، مراکز نظامی، فرودگاه ها ، مرز بندی املاک شخصی و …استفاده میشود.

 

ارتفاع رول های توری حصاری زنجیره ای میتواند بنا به نیاز و درخواست مشتری بین 5 تا 25 متر و با عرض 50 سانتیمتر تا 4 متر تولید شود. ضخامت مفتول می تواند  4 میلی متر ،  3.50 میلی متر،  3 میلی متر ،  3.8 میلی متر ،2.5 میلی متر و  2.41 میلی متر باشد که بستگی به نوع انتخاب و نیاز مشتری میباشد.

معرفی توری پرسی

توری پرسی ظاهر توری پرسی مربع و مستطیل است و به صورت سیم بافته شده میباشد. ابعاد سیم مفتولی این نوع توری از سیم های سخت صنعتی در ابعاد ۲ میلی متر تا ۶ میلی متر ، و به قطر ۳ تا ۵ میلی‌متر است. این شکل توری که با موج دادن سیم های فلزی تولید می شود ، معمولاً از جنس آهن و گالوانیزه است که پس از آن این مفتول ها بصورت کنگره و دنده دنده شده در می آید و در پایان توسط دستگاهی، در ابعاد ۲×۱۱ بصورت تار و پود بافته می شود.از این نوع توری معمولاً  می توان جهت حصارکشی ، حفاظ بندی در و پنجره ، قفس حیوانات ، مش بندی ، ساختمان سازی استفاده کرد.

 

کاربرد توری پرسی:

این نوع از توری پرسی ها در نرده کشی دور پارک ها، بلوار ها، ترمینال ها، منازل ویلایی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگرد کاربرد های توری پرسی میتوان به حفاظ بندی در و پنجره، مش بندی، ساختمان سازی و غیره اشاده کرد. این توری به عنوان فنس هم قابل استفاده است. توری پرسی گالوانیزه نسبت به توری پرسی آهنی کاربرهای بیشتری دارد.

همچنین این توری به عنوان فنس و یا فیلتر در بسیاری از صنایع کاربر دارد. توری پرسی سنگین در معادن، کارخانه زغال سنگ، ساختمان سازی و دیگر صنایع مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد. توری پرسی سبک نیز به عنوان فیلتر در صنعت مواد غذایی کارایی فراوانی دارد.


source:تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی