کارتن پلاست

کارتن پلاست در تبلیغات کاربرد بالایی دارد. تبلیغات نیاز به مهارت بالایی دارد. صنایع مختلف برای تبلیغات از متریال هایی همچون مقوا و کاغذ و جدیدا از کارتن پلاست استفاده می کنند.اکنون روند تبلیغات و چاپ رو به رشد است و رسانه های چاپی وز به روز وسیع تر می شوند.بنابراین تبلیغات یک صنعت زنده و پویا است و می توانند با استفاده از کارتن پلاست ،این مواد خام را به یک ماده ی مفید تبدیل کنند.

 

کارتن پلاست یک محصول منحصر به فردی است که در صنایع مختلف کاربرد به سزایی دارد.و در بعضی از صنایع به عنوان مواد خام و اولیه استفاده می شود. تولید کارتن پلاست با یک استاندارد جهانی در بازار به فروش میرود که وزن آن ها بسیار سبک است.

کارتن پلاست به گونه ای تولید شده است که قابل شست وشو است و در زمان چاپ اثر منفی روی ورق های کارتن پلاست ندارد.

کارتن پلاست

استفاده کارتن پلاست در صنایع مختلف

دستگه های تولید کننده ی کارتن پلاست به گونه ای تولید می شوند که مطابق با نیاز های مشتریان باشد وبه خاطر مقرون به صرفه بودن و قیمت پایین آن در هنگام نصب سرقت نمی شود.

کارتن پلاست یک محصول انعطاف پذیری است که به راحتی مونتاژ می شود.برای تابلو های علامت خطر استفاده فراوانی می شود.و محدودیتی برای فرم و کارد خاصی ندارد و میتواند شکل ها را به صورت چند بعدی نشان دهد.

تبلیغات و نحوه تولید و چاپ موضوعی که قرار است انجام شود باید به گونه ای باشد که همه چشم ها را به سمت خود خیره و افکار آدمی را معطوف به همان مطلب و نهایتا مجذوب آن شوند .

یکی از ویژگی های برتر کارتن پلاست این است که در محیط زیست هیچگونه ضرر و منعی ندارد و مقاومت بالایی که در فضای باز نشان می دهد از جمله اینکه در برابر باد و باران و به طور کلی رطوبت می تواند دوام بیاورد و نور مستقیم آفتاب چاپی که بر روی آن حک شده است را از بین نمی برد و در واقع طول عمر آن بیشتر از چندین سال است .

تاثیر تبلیغات در این صنعت

تبلیغاتی که توسط کارتن پلاست صورت می گیرد توانایی این را دارد که تمامی صنایع را در راهیابی به بازار های هدف ، جذب مشتری و ایجاد رقابتی بی نظیر بکشاند و به دلیل دارا بودن ویژگیهای چاپ و برش با کیفیت بالا امکان تولید محصولات متنوع تبلیغاتی را ایجاد نموده است همچنین ماشین آلات و تجهیزات چاپی و تکنولوژی جدید چاپی دیجیتال بر روی تمام اشکال کارتن پلاست ،کیفیت چاپ تصاویر و متون را تضمین نموده است

یکی از جذاب ترین تبلیغات استند های استاده است که در بسیاری از فروشگاه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.که در لحظه افراد را مجذوب به وارد شدن می کند.

مزیت استفاده از کارتن پلاست این است که نسبت به بقیه ی روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه است.

کارتن پلاست در هنگام آتش سوزی ا رشد آتش جلو گیری می کند و به راحتی هم بازیافت می شود.و رنگ بندی بالایی دارد به طوری که همه را مجذوب به خود می کند.


source:کارتن پلاست در تبلیغات چه کاربردی دارد؟